Allround Medewerker Servicedesk – Bunnik
- Op 23 mei 2022
Introductie
Ben jij die representatieve, klantgerichte en doortastende medewerker? Vind je het leuk om samen met het team in een dynamische omgeving jouw steentje bij te dragen? Lees dan snel verder!
Organisatie
Voor de afdeling Integrated Facility Management (IFM) zijn wij op zoek naar een allround medewerker servicedesk de afdeling levert totale, geïntegreerde facilitaire dienstverlening op gebied van hard- en softservices. Zo ontzorgen ze de klant op alle gebieden buiten hun core business zodat zij zich op die core kunnen concentreren.In deze functie ben je verantwoordelijk voor het aannemen en afhandelen van service verzoeken rondom de facilitairedienstverlening binnen een veelzijdige klantenportefeuille.
Functie
Als allround medewerker servicedesk ben je verantwoordelijk voor het aannemen, registeren en verwerken van verzoeken, storingen en meldingen.Jouw vriendelijkheid en gedegen manier van communiceren maakt het verschil voor de klant maar ook voor jouw collega’s.
Het andere deel bestaat uit het volledig ondersteuning van de facilitair coördinator door onder andere het aanmaken van offertes, inkooporders, het opstellen van een basis management rapportage en een financiële rapportage.
De volgende verantwoordelijkheden en werkzaamheden zijn:
- Je behandelt verzoeken van onze klant op een gedegen en klantvriendelijke manier waarbij je oog hebt voor het belang van het leveren van kwaliteit binnen de afgesproken tijd (SLA);
- het invoeren van binnengekomen orders in het systeem is hierbij een belangrijk onderdeel en je zorgt voor een correcte opvolging waarbij je contact hebt met zowel de klant, leverancier en de interne organisatie;
- meldingen van klanten voorzie je van updates, extra informatie of onderbouwing en je zorgt voor een correcteafhandeling van de aanvragen;
- Je hebt en houdt een goed overzicht over de status van alle openstaande aanvragen en bent verantwoordelijk voor de voortgang in de afwikkeling hiervan;
- je vraagt offertes aan bij leveranciers en stelt op basis daarvan offertes op;
- je doet bestellingen bij leveranciers en controleert of deze op een juiste manier uitgevoerd worden en koppelt de status terug naar de facilitair coördinator;
- periodiek verzorg je verschillende financiële rapportages ter ondersteuning van de facilitair coördinator op locatie;
- je bent je bewust van het belang van deze functie in relatie tot de contractueel afgesproken KPI’s en SLA tijden en handelt hier ook naar.
- door jouw manier van communiceren en sensitiviteit voelt de klant zich prettig en gewaardeerd.
Functie-eisen
De allround medewerker servicedesk waar wij naar op zoek zijn beschikt minimaal over:
- Je bent een klantgerichte teamspeler en vind het vooral prettig om een goede dienstverlening neer te zetten;
- je beschikt over een afgeronde opleiding in een facilitaire richting;
- je hebt uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden;
- goede beheersing van de Nederlandse taal. Goede beheersing van de Engels is een pré;
- enkele jaren werkervaring binnen een facilitaire servicedesk of in een FM rol op een klantlocatie maakt jouw profielcompleet;
- je werkt nauwkeurig en gestructureerd;
- je bent doortastend en weet de vraag achter de vraag te achterhalen;
- bij voorkeur beschik je over ervaring met SAP en Planon;
- je bent bij voorkeur woonachtig in de regio Utrecht.
Aanbod
Naast een erg interessante een uitdagende werkomgeving bieden wij een marktconform salaris en prima secundaire arbeidsvoorwaarden zoals:
- werkweek van 40 uur (32 uur is bespreekbaar);
- een salarisrange € 2.500 tot € 3.300 afhankelijk van opleiding en ervaring;
- 38 vakantiedagen (25 vakantie en 13 ADV dagen);
- intentie vast dienstverband;
- volledige woon-werk vergoeding op basis van OV of reiskostenvergoeding woon-werk.
Inlichtingen
Neem voor meer informatie contact op met Maarten Borgmeijer, bereikbaar op telefoonnummer 06 15 46 52 05
Sollicitatie
Ben je geïnteresseerd in deze functie en denk je te voldoen aan het profiel? Reageer dan door te solliciteren op de vacature via onze website.
Mocht deze vacature niet helemaal zijn wat je zoekt, maar wil je je wél oriënteren op nieuwe mogelijkheden? Bij ons kun je vertrouwelijk informeren naar jouw kansen in de arbeidsmarkt en de vervolgstappen die je kunt maken in je carrière.
CPS professionals is preferred supplier voor de Schiphol Group. Op basis van drive, inzicht en vakmanschap staan wij garant voor de hoogste haalbare kwaliteit van dienstverlening. We stellen mensen centraal en hebben daarnaast een enorme passie voor techniek. CPS professionals is gevestigd in the Base, het kloppende hart van Schiphol Central Business District.
Referentienummer: 790
0 Reacties